Změny spelů postav v patchi 4.3

Napsal Peacefullwow (») 29. 11. 2011 v kategorii Patch 4.3, přečteno: 2730×
matejskalicky-10-02-2011-18-42-24-blizza.jpg

Povolání: Obecné

  • Veškeré raid buffy, které dávaly skupině 10% bonus k attack power, byly změněny. I nadále dávají 10% bonus k ranged attack power, ale vedle toho dávají 20% bonus k melee attack power.
    • Abominations's Might: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 5/10% na 10/20%. Ranged attack power bonus zůstává na 5/10%.
    • Blessing of Might: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 10% na 20%. Ranged attack power bonus zůstává na 10%.
    • Runescroll of Might: Melee attack power bonus z tohoto svitku byl navýšen z 8% na 16%. Ranged attack power bonus zůstává na 8%.
    • Trueshot Aura: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 10% na 20%. Ranged attack power bonus zůstává na 10%.
    • Unleashed Rage: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 5/10% na 10/20%. Ranged attack power bonus zůstává na 5/10%.
  • Vengeance byl u Protection warriorů, Protection paladinů, Blood death knightů a Feral druidů trochu změněn. Na počátku souboje se už nebude pomalu zvyšovat. Namísto toho už od prvního zásahu generuje tank Vengeance ze 33% obdrženého zásahu. I po delší době, kdy tank nedostává žadné zásahy, nikdy mu poměr generování Vengeance neklesne pod těchto 33%. I nadále se však Vengeance může v průběhu souboje navyšovat až do hodnot, které známe doteď. Stále stejným způsobem klesá a stále nemůže být vyšší, než kolik dovoluje maximum určené na základě zdraví a staminy tanka.
  • Generování threatu všech tanků byl navýšen z 300% na 500%. Tím máme na mysli druidy v Bear formě, death knighty v Blood Presence, warriory v Defensive Stance a paladiny se zapnutým Righteous Fury.

Death Knights

  • Death Strike nyní vyléčí death knighty, i když dá zásah miss/dodge/parry. Kvůli této změně se při neúspěšném zásahu nevráti death knightovi žádná runa.
  • Blood Presence nyní navýší armor o 55% z původních 30%.
  • Blood
    • Talent Blade Barrier byl předělán. Nyní pasivně redukuje damage taken.
    • Bone Shield nyní vydrží 6 zásahů namísto dřívějších 4.
    • Talent Veteran of the Third War nyní sníží cooldown na Outbreak o 30 sekund.

Druids

  • Wrath má nyní nový effekt.
  • Damage Swipe (Cat) byl snížen ze 415% weapon damage na 340%.
  • Bear Form nyní navýší Staminu o 20% namísto původních 10%.
  • Restoration
    • Léčící efekt kouzla Wild Growth byl snížen o 20%.
    • Nature's Focus nyní také sníží spell pushback u Cyclone a Entangling Roots
  • Balance
    • Celestial Focus nyní také sníží spell pushback u Cyclone.
  • Glyphy
    • Glyph of Shred byl přejmenován na Glyph of Bloodletting. Kromě své dřívější funkce umožní schopnosti Mangle (Cat), aby obnovila dobu trvání ability Rip.
    • Glyph of Wild Growth nyní navýší cooldown tohoto kouzla o 2 sekundy.

Hunters

  • Monstrous Bite nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
  • Beast Mastery
    • Animal Handler nyní navýší Attack Power o 30% z původních 25%.
    • Widow Venom nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
    • Burrow Attack dává nyní přibližně o 20% větší damage a jeho AoE efekt byl navýšen.
    • Froststorm Breath dává nyní přibližně o 20% větší damage a jeho AoE efekt byl navýšen.
  • Survival
    • Explosive Shot damage byl navýšen o 15%.

Mages

  • Damage úvodního zásahu Pyroblastu byl navýšen přibližně o 26% a damage jeho over time efektu byl navýšen přibližně o 100%.
  • Fireball damage byl navýšen přibližně o 17%.
  • Fire
    • Damage over time efekt u Living Bomb byl navýšen o 10% a damage z jeho exploze byl navýšen o 120%.

Paladins

  • Holy Radiance má nyní 3 vteřiny cast time, žádný cooldown a vyžaduje přátelský cíl k vykouzlení. Tento přátelský cíl pak nadále lečí sebe a všechny v okolí 10 yardů instantně a pak každou vteřinu po dobu 3 vteřin.
  • Seal of Insight při použití Judgementu už nadále nevrátí paladinovi 15% base many. Při tomto sealu bude Judgment i nadále dávat damage a veškeré melee útoky budou stále vracet 4% base many.
  • Seal of Truth při Judgementu získává 20% bonus za každý stack Censure z původních 10%.
  • Holy
    • Clarity of Purpose nyní také sníží dobu kouzlení Holy Radiance.
    • Illuminated Healing (mastery) bude mít vliv i na Holy Radiance.
    • Infusion of Light bude nyní kromě svých původních efektů snižovat při kritickém zásahu Holy Shockem dobu kouzlení Holy Radiance.
    • Kromě navýšení haste ratingu bude efekt z Judgements of the Pure navyšovat mana regeneraci ze spiritu o 10/20/30% po dobu 60 vteřin.
    • Light of Dawn bude brát 6 namísto pěti cílů.
    • Paragon of Virtue nyní sníží cooldown Divine Protection o 15/30 vteřin (z původních 10/20 vteřin).
    • Speed of Light se nyní aktivuje už jen z Divine Protection. Nesnižuje tak cooldown kouzla Holy Radiance.
    • Tower of Radiance kromě svých původních efektů zároveň způsobí, že každý Holy Radiance vygeneruje 1 Holy Power.
  • Retribution
    • Sanctified Retribution nyní navýší critical hit chance kouzla Hammer of Wrath o 2/4/6% z původních 20/40/60%.
    • Two-Handed Weapon Specialization (pasivní) nyní navýší damage o 25% namísto původních 20%.
  • Glyphy
    • Glyph of Light of Dawn nyní sníží počet vyléčených cílů na 4 (namísto navýšení na 6), ale zvýší efekt tohoto kouzla o 25%.

Priests

  • Divine Hymn nyní vyléčí v každé vlně 5 cílů namísto původních 3.
  • Discipline
    • Atonement bude nyní správně počítat se vzdáleností nepřítele, aby se dal využít i u obřích monster (např. Ragnaros nebo Al'Akir).
    • Divine Aegis má nový efekt.
  • Holy
    • Spirit of Redemption byl trochu předělán, aby správně odpovídal na nové bojové situace. Jeho funkce ale zůstává naprosto stejná.
    • Talent State of Mind byl předělán a nazývá nyní Heavenly Voice. Heavenly Voice navyšuje healing done kouzla Divine Hymn o 50/100% a snižuje cooldown tohoto kouzla o 2,5/5 minut.
  • Glyphy
    • Glyph of Circle of Healing nyní zároveň navyšuje cenu many stejnojmeného kouzla o 20%.

Rogues

  • Wound Poison nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.

Shaman

  • Flametongue Weapon už nadále nenavyšuje spell damage. Namísto toho zvýší veškerý non-physical damage hráče o 5%.
  • Lightning Bolt má nový efekt.
  • Wind Shear má nyní cooldown dlouhý 15 vteřin.
  • Elemental
    • Call of Flame už nadále neobnoví použitím Fire Novy dobu trvání Flame Shocku.
    • Damage kouzla Earthquake byl navýšen zhruba o 75%.
    • Elemental Fury nyní odstraní cooldown z kouzla Chain Lightning.
    • Reverberation nyní sníží cooldown kouzla Wind Shear o 5/10 vteřin namísto původních 0.5/1 vteřin.
  • Enhancement
    • Improved Lava Lash nyní způsobí, že kouzlo Lava Lash rozšíří Flame Shock ze zasaženého cíle na další 4 nejbližší cíle (kromě crowd controllnutých cílů a cílů s už aktivním Flame Shock debuffem).
    • Improved Lava Lash už nyní nenavyšuje base damage kouzla Lava Lash o 15/30%. Toto navýšení bylo zahrnuto do základního kouzla a bude se započítávat automaticky.
    • Talent Mental Quickness byl předělán. Namísto toho, aby přidal šamanovi spell power, se budou všechna Enhancement kouzla chovat, jako by měl šaman spell power roven 55% jeho attack power. Enhancement šaman už nadále nevyužívá spell power z žádných jiných zdrojů.
    • Maelstrom Weapon může nyní procnout z plně absorbovaného melee zásahu.
  • Restoration
    • Ancestral Healing nyní způsobí, že veškerá léčitelská kouzla šamana navýší zdraví cíle o 5/10% z léčícího kouzla na 15 sekund. Maximum navýšeného zdraví je omezeno 10% maximálního zdraví cíle. Tento efekt se nestackuje s jinými šamany.
    • Periodické healy kouzla Riptide byly navýšeny o 50%. Úvodní instantní heal tohoto kouzla zůstává nezměněn.

Warlocks

  • Shadow Bolt má nový efekt.
  • Voidwalkerova ability Suffering nyní funguje jako Taunt u peta hunterů.
  • Soul Fire se nyní škáluje se 72.6% spell power z původních 62.5%.
  • Demonology
    • Master Demonologist nyní přidá základní bonus 18.4% a 2.3% za každý mastery bod (původně byl základ 16% a 2% za každý mastery bod).
    • Impending Doom se nyní též aktivuje použitím kouzla Soul Fire.
  • Destruction
    • Fire and Brimstone nyní navýší damage kouzel Incinerate a Chaos Bolt na cílech zasažených kouzlem Immolate o 5/10/15% z původních 2/4/6%.
    • Burning Embers nyní mají damage roven 25/50% kouzla Soul Fire a Impovo Fireboltu (z původních 15/30%).
    • Damage cap kouzla Burning Embers byl navýšen.
    • Shadowburn nyní dává Shadowflame damage namísto Shadow damage.
    • Improved Soul Fire nyní trvá 20 vteřin namísto původních 15 vteřin.
  • Opravy bugů
    • Opraven bug, který způsoboval, že Doomguard a Infernal získávali mnohem větší bonus z Demonology Mastery, než bylo původně zamýšleno.

Warriors

  • Charge a podobné ability by nyní měli zvolit správnou trasu k cíli, i když se cíl za použití Charge pohne. Šance, že po použití Charge dorazíte jinam, než kde se nachází cíl, by se tedy měla zmenšit.
  • Slam nyní používá novou animaci postavy.
  • Colossus Smash nyní používá novou animaci postavy.
  • Arms
    • Mortal Strike nyní sníží příchozí healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
  • Fury
    • Dual Wield Specialization už nadále nenavyšuje veškerý Physical damage o 5%. I nadále však zvyšuje attack damage off-hand zbraně o 5%.
    • Furious Attacks nyní sníží příchozí healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.Peacefull2-2_7
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel dvě a nula