
Povolání: Obecné
- Veškeré raid buffy, které dávaly skupině 10% bonus k attack power, byly změněny. I nadále dávají 10% bonus k ranged attack power, ale vedle toho dávají 20% bonus k melee attack power.
- Abominations's Might: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 5/10% na 10/20%. Ranged attack power bonus zůstává na 5/10%.
- Blessing of Might: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 10% na 20%. Ranged attack power bonus zůstává na 10%.
- Runescroll of Might: Melee attack power bonus z tohoto svitku byl navýšen z 8% na 16%. Ranged attack power bonus zůstává na 8%.
- Trueshot Aura: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 10% na 20%. Ranged attack power bonus zůstává na 10%.
- Unleashed Rage: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 5/10% na 10/20%. Ranged attack power bonus zůstává na 5/10%.
- Vengeance byl u Protection warriorů, Protection paladinů, Blood death knightů a Feral druidů trochu změněn. Na počátku souboje se už nebude pomalu zvyšovat. Namísto toho už od prvního zásahu generuje tank Vengeance ze 33% obdrženého zásahu. I po delší době, kdy tank nedostává žadné zásahy, nikdy mu poměr generování Vengeance neklesne pod těchto 33%. I nadále se však Vengeance může v průběhu souboje navyšovat až do hodnot, které známe doteď. Stále stejným způsobem klesá a stále nemůže být vyšší, než kolik dovoluje maximum určené na základě zdraví a staminy tanka.
- Generování threatu všech tanků byl navýšen z 300% na 500%. Tím máme na mysli druidy v Bear formě, death knighty v Blood Presence, warriory v Defensive Stance a paladiny se zapnutým Righteous Fury.
Death Knights
- Death Strike nyní vyléčí death knighty, i když dá zásah miss/dodge/parry. Kvůli této změně se při neúspěšném zásahu nevráti death knightovi žádná runa.
- Blood Presence nyní navýší armor o 55% z původních 30%.
- Blood
- Talent Blade Barrier byl předělán. Nyní pasivně redukuje damage taken.
- Bone Shield nyní vydrží 6 zásahů namísto dřívějších 4.
- Talent Veteran of the Third War nyní sníží cooldown na Outbreak o 30 sekund.
Druids
- Wrath má nyní nový effekt.
- Damage Swipe (Cat) byl snížen ze 415% weapon damage na 340%.
- Bear Form nyní navýší Staminu o 20% namísto původních 10%.
- Restoration
- Léčící efekt kouzla Wild Growth byl snížen o 20%.
- Nature's Focus nyní také sníží spell pushback u Cyclone a Entangling Roots
- Balance
- Celestial Focus nyní také sníží spell pushback u Cyclone.
- Glyphy
- Glyph of Shred byl přejmenován na Glyph of Bloodletting. Kromě své dřívější funkce umožní schopnosti Mangle (Cat), aby obnovila dobu trvání ability Rip.
- Glyph of Wild Growth nyní navýší cooldown tohoto kouzla o 2 sekundy.
Hunters
- Monstrous Bite nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
- Beast Mastery
- Animal Handler nyní navýší Attack Power o 30% z původních 25%.
- Widow Venom nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
- Burrow Attack dává nyní přibližně o 20% větší damage a jeho AoE efekt byl navýšen.
- Froststorm Breath dává nyní přibližně o 20% větší damage a jeho AoE efekt byl navýšen.
- Survival
- Explosive Shot damage byl navýšen o 15%.
Mages
- Damage úvodního zásahu Pyroblastu byl navýšen přibližně o 26% a damage jeho over time efektu byl navýšen přibližně o 100%.
- Fireball damage byl navýšen přibližně o 17%.
- Fire
- Damage over time efekt u Living Bomb byl navýšen o 10% a damage z jeho exploze byl navýšen o 120%.
Paladins
- Holy Radiance má nyní 3 vteřiny cast time, žádný cooldown a vyžaduje přátelský cíl k vykouzlení. Tento přátelský cíl pak nadále lečí sebe a všechny v okolí 10 yardů instantně a pak každou vteřinu po dobu 3 vteřin.
- Seal of Insight při použití Judgementu už nadále nevrátí paladinovi 15% base many. Při tomto sealu bude Judgment i nadále dávat damage a veškeré melee útoky budou stále vracet 4% base many.
- Seal of Truth při Judgementu získává 20% bonus za každý stack Censure z původních 10%.
- Holy
- Clarity of Purpose nyní také sníží dobu kouzlení Holy Radiance.
- Illuminated Healing (mastery) bude mít vliv i na Holy Radiance.
- Infusion of Light bude nyní kromě svých původních efektů snižovat při kritickém zásahu Holy Shockem dobu kouzlení Holy Radiance.
- Kromě navýšení haste ratingu bude efekt z Judgements of the Pure navyšovat mana regeneraci ze spiritu o 10/20/30% po dobu 60 vteřin.
- Light of Dawn bude brát 6 namísto pěti cílů.
- Paragon of Virtue nyní sníží cooldown Divine Protection o 15/30 vteřin (z původních 10/20 vteřin).
- Speed of Light se nyní aktivuje už jen z Divine Protection. Nesnižuje tak cooldown kouzla Holy Radiance.
- Tower of Radiance kromě svých původních efektů zároveň způsobí, že každý Holy Radiance vygeneruje 1 Holy Power.
- Retribution
- Sanctified Retribution nyní navýší critical hit chance kouzla Hammer of Wrath o 2/4/6% z původních 20/40/60%.
- Two-Handed Weapon Specialization (pasivní) nyní navýší damage o 25% namísto původních 20%.
- Glyphy
- Glyph of Light of Dawn nyní sníží počet vyléčených cílů na 4 (namísto navýšení na 6), ale zvýší efekt tohoto kouzla o 25%.
Priests
- Divine Hymn nyní vyléčí v každé vlně 5 cílů namísto původních 3.
- Discipline
- Atonement bude nyní správně počítat se vzdáleností nepřítele, aby se dal využít i u obřích monster (např. Ragnaros nebo Al'Akir).
- Divine Aegis má nový efekt.
- Holy
- Spirit of Redemption byl trochu předělán, aby správně odpovídal na nové bojové situace. Jeho funkce ale zůstává naprosto stejná.
- Talent State of Mind byl předělán a nazývá nyní Heavenly Voice. Heavenly Voice navyšuje healing done kouzla Divine Hymn o 50/100% a snižuje cooldown tohoto kouzla o 2,5/5 minut.
- Glyphy
- Glyph of Circle of Healing nyní zároveň navyšuje cenu many stejnojmeného kouzla o 20%.
Rogues
- Wound Poison nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
Shaman
- Flametongue Weapon už nadále nenavyšuje spell damage. Namísto toho zvýší veškerý non-physical damage hráče o 5%.
- Lightning Bolt má nový efekt.
- Wind Shear má nyní cooldown dlouhý 15 vteřin.
- Elemental
- Call of Flame už nadále neobnoví použitím Fire Novy dobu trvání Flame Shocku.
- Damage kouzla Earthquake byl navýšen zhruba o 75%.
- Elemental Fury nyní odstraní cooldown z kouzla Chain Lightning.
- Reverberation nyní sníží cooldown kouzla Wind Shear o 5/10 vteřin namísto původních 0.5/1 vteřin.
- Enhancement
- Improved Lava Lash nyní způsobí, že kouzlo Lava Lash rozšíří Flame Shock ze zasaženého cíle na další 4 nejbližší cíle (kromě crowd controllnutých cílů a cílů s už aktivním Flame Shock debuffem).
- Improved Lava Lash už nyní nenavyšuje base damage kouzla Lava Lash o 15/30%. Toto navýšení bylo zahrnuto do základního kouzla a bude se započítávat automaticky.
- Talent Mental Quickness byl předělán. Namísto toho, aby přidal šamanovi spell power, se budou všechna Enhancement kouzla chovat, jako by měl šaman spell power roven 55% jeho attack power. Enhancement šaman už nadále nevyužívá spell power z žádných jiných zdrojů.
- Maelstrom Weapon může nyní procnout z plně absorbovaného melee zásahu.
- Restoration
- Ancestral Healing nyní způsobí, že veškerá léčitelská kouzla šamana navýší zdraví cíle o 5/10% z léčícího kouzla na 15 sekund. Maximum navýšeného zdraví je omezeno 10% maximálního zdraví cíle. Tento efekt se nestackuje s jinými šamany.
- Periodické healy kouzla Riptide byly navýšeny o 50%. Úvodní instantní heal tohoto kouzla zůstává nezměněn.
Warlocks
- Shadow Bolt má nový efekt.
- Voidwalkerova ability Suffering nyní funguje jako Taunt u peta hunterů.
- Soul Fire se nyní škáluje se 72.6% spell power z původních 62.5%.
- Demonology
- Master Demonologist nyní přidá základní bonus 18.4% a 2.3% za každý mastery bod (původně byl základ 16% a 2% za každý mastery bod).
- Impending Doom se nyní též aktivuje použitím kouzla Soul Fire.
- Destruction
- Fire and Brimstone nyní navýší damage kouzel Incinerate a Chaos Bolt na cílech zasažených kouzlem Immolate o 5/10/15% z původních 2/4/6%.
- Burning Embers nyní mají damage roven 25/50% kouzla Soul Fire a Impovo Fireboltu (z původních 15/30%).
- Damage cap kouzla Burning Embers byl navýšen.
- Shadowburn nyní dává Shadowflame damage namísto Shadow damage.
- Improved Soul Fire nyní trvá 20 vteřin namísto původních 15 vteřin.
- Opravy bugů
- Opraven bug, který způsoboval, že Doomguard a Infernal získávali mnohem větší bonus z Demonology Mastery, než bylo původně zamýšleno.
Warriors
- Charge a podobné ability by nyní měli zvolit správnou trasu k cíli, i když se cíl za použití Charge pohne. Šance, že po použití Charge dorazíte jinam, než kde se nachází cíl, by se tedy měla zmenšit.
- Slam nyní používá novou animaci postavy.
- Colossus Smash nyní používá novou animaci postavy.
- Arms
- Mortal Strike nyní sníží příchozí healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
- Fury